Tuesday, January 24, 2012

artis..artis..

tady korng na tau ta..?
aku jumpe sorng budak pompuan nie,11
aku jumpe n tnye dye...
awin:adek2 da besr na jady ape?
ika(bukn nme sbnr): saye na jdy artis..
awin: kenape?
ika(bknnamesbnr): sbb saye na bls dndm ngn artis sumenyew..
awin:napew pulak?
ika(bknnamesbnr): yelah..saye hntr tweet kat artis2 yg smbong 2..dye ta bls..saye na bls dndm balik arhh!
                           saye geram..nape lah dorng tak bls..!
awin: cm2 pulk..so..nty awk na sombong ngn diorng?
ika(bknnamesbnr) : of course lah...bb dorng da smbong nan saye..
                            bgy saye sume orng manusia biase...bknnyew artis 2 malaikat un na sombong2
                            pdhl malaikat sndiri un ta sombong...hmm..nthla..saye rse nak capai cite2 2..
                            biar lah artis2 nty tego saye..saye ta na lyn..hmm...
awin..: terkedu n terkejut..

aku tak sngke pulk budk kecik bru drjh lime da pndai ckp cm2..
bgy aku..aku tak kesah diorng bls ke ta..tpy satu jer yng ptt aku ase..
diorng nie x sombong..

so korng sume pikir positive n jngn pikir negative...k..bye2..

No comments:

Post a Comment