Saturday, March 31, 2012

aku bnci koe!

na tao ta seriously aku ta sngke aku kwn ngn bdk yg kuat menipu..
tapi aku ta psti betol ke ta yg dye tipu aku..aku maen ckp jewp..hhehe
na tao ta setiap hari dye anta msg kat aku n dye touching..
bb aku ckp nn dye aku tana kwn ngn dye n aku ckp aku da tana kwn ngn dye..
tapi dye nihh keras kepale giler..
dye tiap mlm msg aku mintak maaf..
tapi akhir2 nihh..
kat skowl aku jeling n ta lyn dye..
n dye text pon bkn touching da.
dye asik ckp ALLAH jewp..
dye gunekn name allah untuk buat aku kmbali kwn ngn dye..
klo aku da bnci koe 2 aku bnci koe selame2 nyew oke!
to orng yg aku mksd kn nihh..
plese jngn buat aku skit hati,menipu n jngn na kenekn aku lagy..
klo ko na aku bnci ko tok selamelamenye..
ko buat lah..insyaallah aku akn bnci ko wat selamelamenye..
k lah 2 je aku na ckp..
klo ayt aku at ats nih mcm keling hrp korng fhm erk..
aku da skit hati sngt da nihh...
huurr..
k bye...

No comments:

Post a Comment