Thursday, December 23, 2010

tolong kawan wat kn blogger....

muler 2 aku tnyer sorng kawan aku nie nmernyer masyitah...aku ckp ko ader blogg x?
lepas2 dier jawab x der....
dier kater ko leh tolong aku x....
aku ckp leh jer....
dier ckp tolong wat kan blog untuk aku ngn member aku..
pas2 aku tnyelah aper yng patut....
lepas jer siap....
aku n masyitah wat new post n design aku tukarkan.... dier kater design yng first sekali x cntik... so aku terpakse tukarlah....
lepas aku tukar jadilah hasilnyer.....
sbnrnyer aku ngn masyitah 2 cm adik beradik...tapi mk n ayh lain....hahhahhahaha...

korng pe tahu korng buknnyer BFF klo korng nk knl aku cm aku kwn ngn masyitah kawanlah ngn aku smpai mati pon jngn luper aku..
hahhahhahaha..



KORANG NK TNGOK KE HASILNYER????
TAIP LAH APER YNG KAT BAWAH 2..... http://eytahslumber.blogspot.com



No comments:

Post a Comment