Monday, December 20, 2010

melancong ker melaka...

hari nie kami bangun pagi untok bersiap pegi ke melaka... lepas semayang subuh terus kteorng melompat2 nk pegi... aku hanyer duduk diam jer dlm kete... mse dah smpi 2 kami terus pergi ker bandar hilir... coz nk naik menara taming sari... tapi harganyer mahal jugak lah...
klo knk2 RM5 klo dewasa tnjuk IC dapat sepuluh inggt...yang aku x kesahlah....coz mk n ayah yng bayar...
lepas jer naik 2 aku msuk umh antu....seram giler klo msuk umh 2... ader pocong lah n bnyk agi...
adik sedara aku smpi ngs msuk umh antu 2... cian dier...huhuhu..
lepas 2 aku n adik sedare naik boat yng mahal coz dier di darat n laut.. sbb 2 lah mahal...
klo korng naik rsenyer mcm jetzki... lepas 2 kiterong naik beca best giler tapi sayang x bawak kamera...
nasib baek ader hp untuk tngkap gmbr kenangn....
lepas semyang mgrib kiterong pon pulang ker kl... naik jer kete aku terus tido smbil mimpi2 yng indah...
2 jer yng aku dpt citer kan...

HAH??? Korng biler agik nk citer kan pasal korng kat fb lak.....

No comments:

Post a Comment