Wednesday, December 22, 2010

jalan2 cari makan....

semalam aku dan kuarga g jalan2 smbil 2 cari tmpat nk mkn yng sedap2 lah2 mkn kat pasar yng bnyk kedai makanan tapi ader 2n3 kedai jer yng bukak... aku mkn kuey teow bandung n abg aku mkn kuey teow goreng sedap giler tapi x der lah sedap mcm mk aku masak kat umh... lepas2 jln2 g kat KUALA LUMPUR pusing kat menara kembar.... ps2 g jln2 terus smpai kat bukit bintang x tau lah cm ner tiber2 sampai kat situ....
malam nasib baik x ujan kalo ujan x dpt g jln2 kat bukit bintang 2 aku jumper ngn GOLD MAN kner msuk duit dulu baru leh tangkap gambr...akhir sekali g muzium ape ek?? luper arr........ tapi tngok dari uar jer... x msuk pon...... lepas2 naik kereta pejam celik pejam celik pejam celik dh smpai umh.....


korng per cer pulak x g jln2 ker???? citer arr kat aku pulak....

No comments:

Post a Comment